Pontos idő, Névnap

napja lesz.

Legutóbbi képek

Európai Parlamentben a Vay-sok

A „FOLYÓVIZEINK MENTÉN” három éven és hét országon átívelő Európai Uniós ERASMUS+ pályázat első két évében a baktalórántházi Vay Ádám Gimnázium, Mezőgazdasági Szakképző Iskola és Kollégium tanulói és tanárai töltöttek el izgalmas heteket hollandiai, romániai, francia-, görög-, és spanyolországi valamint litvániai iskolák vendégeiként és nem rég a projekt lezárása pedig Strasbourgban volt.

Au fil de nos cours d'eau – Litvánia, Ukmergé

2016. október 9-én korahajnalban indultunk az Európai Unió folyóinak megismerésével kapcsolatos Erasmus+ pályázat litvániai találkozójára. A hat fős csapat Ganyu Henriettából, Kapi Petrából, Kiss Eszter Barbarából, Szilvási Rebekából, kísérőtanárként Szekeres Hedvigből és jómagamból állt.

Au fil de nos cours d'eau-spanyolországi mobilitás

2016. április 10-én az Erasmus+ AU FIL DE NOS COURS D’EAU című pályázat keretében 3 diáktársammal és 3 kísérőtanárral utaztunk Spanyolországba.  Az utazás célja a spanyol folyóvizek megismerése, vizsgálata és a külföldi diákokkal történő kapcsolatteremtés.

Bővebben...

Au fil de nos cours d'eau-Görögország Athén

2016.01. 31-én indult a repülőnk Athénba, Görögország fővárosába, ahová három diáktársammal (Szilágyi Dávid, Süket Dorina és Szilvási Rebeka) valamint két kísérőtanárral (Huzsvainé Csák Viktória és Huzsvai Krisztián) utaztam.

Au fil de nos cours d'eau-Egy hét Franciaországban

2015. október 11-én (vasárnap) reggel 6 órakor elindultunk a Naményi úti iskolarésztől Budapest felé három diáktársammal (Nagy Norbert, Szántó Vanessza és Balogh Erik) és három kísérő tanárral (Huzsvainé Csák Viktória, Huzsvai Krisztián és Szabó Béla) együtt.

Au fil de nos cours d'eau - Megyénk és folyói

A 2014/15-ös tanév utolsó anyaggyűjtési útján megyénk folyóihoz látogattunk el az Erasmus+ Au fil de nos cours d’eau pályázat keretében. Az egész napos kirándulás 2015. június 4-én reggel 8 órakor vette kezdetét, amikor 15 fős kis csapatunk buszra szállt, és fényképezőgépekkel, kiselőadásokkal felszerelve útnak indultunk.

Tisza-tavi kirándulás

Az Erasmus+ Au fil de nos cours d’eau pályázat keretében 2015. május 14-én reggel  7-kor elindultunk, Kisköre felé vettük az irányt. Több mint 2 és fél órás utazás után megérkeztünk a Kiskörei Vízlépcsőhöz.

Erasmus+ Nemzetközi partnertalálkozó Románia-Botosani

2015. március 15-én 8 fős csapattal vágtunk neki az 520 km-re lévő Botosani városába tartó utazásnak. Az ERASMUS+ pályázat keretében megvalósult rövid távú diákcserében 4 fő vett részt: Nagy Norbert 9.AJ, Balogh Erik Renátó 9.F, Liptai Bianka 10.B valamint Radvánszki Lilla 11.B osztályos tanulók.

Diákok beszámolója a hollandiai diákcseréről - Cozma Adrián Rajmund

Vasárnap este, amikor megérkeztünk Grave-ba Merlet College-ba ahol a befogadó diákok izgatottan vártak bennünket. Rövid üdvözlés után mind a négyen a „saját” befogadó diákunkkal otthonukba mentünk. Én Gijs Castelijns-hez költöztem. Otthonukban, szülei, bátyja és kutyájuk Busi köszöntöttek. Röviden bemutatta a házukat és megkaptam a szobáját, amíg ott tartózkodtam.

Diákok beszámolója a hollandiai diákcseréről - Kristófi Dániel

Bevezetőként kezdeném a vasárnapi indulással amikor ugyanis Budapest felé vettük az irányt a Ferihegyi repülőtérre. 14:50-kor szállt fel a repülőgépünk és Hollandiának vettük az irányt. 16:00 óra magasságában érkeztünk meg az Eindhoveni repülőtérre, onnan vonatra ültünk és Nejmegenbe tartottunk.

Diákok beszámolója a hollandiai diákcseréről - Lukács Adrienn

Vasárnap délután megérkeztünk repülővel Eindhoven-be, ahonnan elmentünk vonattal Grave-ba. Ott az állomáson már vártak minket. Elvittek az iskolába mindenkit, ahol a családok már vártak minket. Másnap reggel 08:30-kor mentünk az iskolába, ahol a tanárok és a diákok köszöntöttek mindenkit. Az iskolában voltak feladatok, amelyeket meg kellett oldanunk.

Diákok beszámolója a hollandiai diákcseréről - Radvánszki Lilla

Vasárnap estére megérkeztünk Graveba, az iskolába,ahol a családok vártak minket. Miután bemutatkoztunk, elindultunk "haza", ahol először is bemutatták a házat,majd a nappaliba folytattuk az ismerkedést angol és francia nyelven. Átadtam a tipikus magyar ajándékot, melynek nagyon örültek. Késő volt már, ezért jó éjszakát kívánva aludni mentünk. Másnap reggel 8-kor együtt reggeliztünk, majd suliba indultunk.

Erasmus+ Nemzetközi partnertalálkozó Franciaország

2014. szeptember végén tudtuk meg azt a nagyszerű hírt, hogy a hónapokat felölelő munkánk nem volt hiábavaló: 6 partnerországgal közösen (Franciaország, Hollandia, Spanyolország, Görögország, Litvánia és Románia) Erasmus+ pályázatot nyertünk Au fil de nos cours d’eau címmel.