Eljárásrend a tantermen kívüli, digitális munkarend idejére
1. A pedagógusok felkészítése a digitális oktatásra. A munkaformák, lehetőségek átadása, a digitális oktatásra alkalmas felületek meghatározása. - docs.google.com
2. A tanulókkal való kapcsolatfelvétel és a tanulócsoportok kialakítása. Az osztályfőnökök koordinálják a tanulók elérhetőségét, a tanulócsoportok kialakításában segítenek a szaktanároknak.
3. Az órarendnek megfelelően az e-Kréta rendszeren, valamint a kialakított tanulócsoportokon keresztül átcsoportosítva, tömbösítve a tananyag átadása a tanulók felé.
4. Elvárás a tanárok és a tanulók folyamatos kapcsolattartása, a technikai problémákkal küzdő tanulók támogatása.
5. A diákok által leadott feladatokat, beszámolókat stb. ellenőrizni kell. Elvárt havonta egy érdemjegy adása. Lehetőségek: feladatlap, esszé, PPT, Projektmunka, online felületen stb.
6. A tanulmányi követelmény teljesítésének feltétele: aktív részvétel a digitális oktatásban, a kiadott feladatok feldolgozása, elvégzése, visszaküldése a szaktanár számára.
7. A pedagógusok home-office rendszerben dolgoznak, szükség esetén az iskola épületeiben végezhetik munkájukat.
8. A pedagógus által elvégzett munka dokumentálása az e-Kréta naplón keresztül történik.
9. A duális képzésben (külső gyakorlat) és a tanműhelyi gyakorlatban részt vevő diákok a gyakorlatokon nem vehetnek részt. A gyakorlati tananyagokat projekt feladatokként és digitális oktatási anyagok
formájában kapják meg. A tanműhelyi gyakorlat teljesítésének egyéb formái: egyéni felkészülés, oktató- és szakmai filmeken keresztül a technológiai folyamatok tanulmányozása.
10. A digitális oktatás ideje alatt átcsoportosítással a szakmai elméletre helyezzük a hangsúlyt. A tanítás tanév rendje szerinti folytatásakor tömbösített gyakorlatot fogunk tartani.
11. A tantermen kívüli munkarend ideje alatt vezetői ügyeletet tartunk az igazgató és/vagy az igazgatóhelyettesek jelenlétével.
Baktalórántháza, 2020. március 17.
Gerják József, igazgató
2. A tanulókkal való kapcsolatfelvétel és a tanulócsoportok kialakítása. Az osztályfőnökök koordinálják a tanulók elérhetőségét, a tanulócsoportok kialakításában segítenek a szaktanároknak.
3. Az órarendnek megfelelően az e-Kréta rendszeren, valamint a kialakított tanulócsoportokon keresztül átcsoportosítva, tömbösítve a tananyag átadása a tanulók felé.
4. Elvárás a tanárok és a tanulók folyamatos kapcsolattartása, a technikai problémákkal küzdő tanulók támogatása.
5. A diákok által leadott feladatokat, beszámolókat stb. ellenőrizni kell. Elvárt havonta egy érdemjegy adása. Lehetőségek: feladatlap, esszé, PPT, Projektmunka, online felületen stb.
6. A tanulmányi követelmény teljesítésének feltétele: aktív részvétel a digitális oktatásban, a kiadott feladatok feldolgozása, elvégzése, visszaküldése a szaktanár számára.
7. A pedagógusok home-office rendszerben dolgoznak, szükség esetén az iskola épületeiben végezhetik munkájukat.
8. A pedagógus által elvégzett munka dokumentálása az e-Kréta naplón keresztül történik.
9. A duális képzésben (külső gyakorlat) és a tanműhelyi gyakorlatban részt vevő diákok a gyakorlatokon nem vehetnek részt. A gyakorlati tananyagokat projekt feladatokként és digitális oktatási anyagok
formájában kapják meg. A tanműhelyi gyakorlat teljesítésének egyéb formái: egyéni felkészülés, oktató- és szakmai filmeken keresztül a technológiai folyamatok tanulmányozása.
10. A digitális oktatás ideje alatt átcsoportosítással a szakmai elméletre helyezzük a hangsúlyt. A tanítás tanév rendje szerinti folytatásakor tömbösített gyakorlatot fogunk tartani.
11. A tantermen kívüli munkarend ideje alatt vezetői ügyeletet tartunk az igazgató és/vagy az igazgatóhelyettesek jelenlétével.
Baktalórántháza, 2020. március 17.
Gerják József, igazgató