AJKP- „Együtt az AJKP-s gyerekekért” Konferencia
Intézményünk Arany János Kollégiumi Program keretén belül 2022.11.25-én regionális szintű konferenciát szerveztünk a hátrányos,- és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók iskolai lemorzsolódás témájában.
Meghívásunkat elfogadták más,- hasonló problémákkal küzdő intézmények, például: a beiskolázási körzetünk általános iskoláinak képviselői, a kistérségi szociális központ, család-és gyermekvédelmi dolgozó munkatársakra- gyermekjóléti intézmények dolgozói, polgármesteri hivatalok dolgozói és más Arany János Programban érintett intézmények.
Aktuális témánk –A tanulók megismerése, de korábban vizsgáltuk a digitális és hibrid oktatás lehetőségeit, a tanulók egyéni tanulási útjait, vagya szegénység átörökítő tényezőit is
Intézményünk részéről Tóthné Farkas Zsuzsanna köszöntötte a vendégeket. Ezt követte Lévai Imre, az Északi Agrárszakképzési Centrum főigazgatója, aki a Program sajátosságaira és célrendszerére építve méltatta annak hiánypótló jellegét, majd megnyitotta rendezvényünket.
Neves előadóink az alábbi témákban prezentáltak:
Bagdán Boglárka, a duális szakképzés fejlesztéséért felelős miniszteri biztos előadása:- A kiművelt emberfők képzése a legfontosabb befektetés a jövőbe
Dr Lénárd Sándor ELTEPedagógiai Pszichológiai Kar, Neveléstudományi Intézet docense – A tanuló megismerésének lehetséges módjai
Prof. Dr. Tóth László A Magyar Testnevelésiés Sporttudományi Egyetem , Tanárképző Intézetének Főigazgatója – A pedagógiai interakció hatékonyságának fokozása
Dr Csányi Tamás A Magyar Testnevelésiés Sporttudományi Egyetem docense, A mozgásban megjelenő motivációs struktúra
Csernyánszky Erzsébet- AJKP mentora – Útkeresés az AJKPlétjogosultságára
Összegzésként megfogalmazódott, hogy bár a program kivezetésre kerül a szakképzőkből, de elkötelezettek vagyunk a HH-s tanulók fejlesztésében: a jövőben is folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, amik hozzájárulnak az évtizedek alatt felhalmozott szakmai,- módszertani tudás és diákközpontú szemlélet hasznosulásához.
Meghívásunkat elfogadták más,- hasonló problémákkal küzdő intézmények, például: a beiskolázási körzetünk általános iskoláinak képviselői, a kistérségi szociális központ, család-és gyermekvédelmi dolgozó munkatársakra- gyermekjóléti intézmények dolgozói, polgármesteri hivatalok dolgozói és más Arany János Programban érintett intézmények.
Aktuális témánk –A tanulók megismerése, de korábban vizsgáltuk a digitális és hibrid oktatás lehetőségeit, a tanulók egyéni tanulási útjait, vagya szegénység átörökítő tényezőit is
Intézményünk részéről Tóthné Farkas Zsuzsanna köszöntötte a vendégeket. Ezt követte Lévai Imre, az Északi Agrárszakképzési Centrum főigazgatója, aki a Program sajátosságaira és célrendszerére építve méltatta annak hiánypótló jellegét, majd megnyitotta rendezvényünket.
Neves előadóink az alábbi témákban prezentáltak:
Bagdán Boglárka, a duális szakképzés fejlesztéséért felelős miniszteri biztos előadása:- A kiművelt emberfők képzése a legfontosabb befektetés a jövőbe
Dr Lénárd Sándor ELTEPedagógiai Pszichológiai Kar, Neveléstudományi Intézet docense – A tanuló megismerésének lehetséges módjai
Prof. Dr. Tóth László A Magyar Testnevelésiés Sporttudományi Egyetem , Tanárképző Intézetének Főigazgatója – A pedagógiai interakció hatékonyságának fokozása
Dr Csányi Tamás A Magyar Testnevelésiés Sporttudományi Egyetem docense, A mozgásban megjelenő motivációs struktúra
Csernyánszky Erzsébet- AJKP mentora – Útkeresés az AJKPlétjogosultságára
Összegzésként megfogalmazódott, hogy bár a program kivezetésre kerül a szakképzőkből, de elkötelezettek vagyunk a HH-s tanulók fejlesztésében: a jövőben is folyamatosan keressük azokat a lehetőségeket, amik hozzájárulnak az évtizedek alatt felhalmozott szakmai,- módszertani tudás és diákközpontú szemlélet hasznosulásához.