Pontos idő, Névnap

napja lesz.

Legutóbbi képek

A BUDAPESTI OPERETTSZÍNHÁZBAN JÁRTUNK

2014.12.19. Péntek 06:30 Ébresztés után mindenki fölöltözött és megreggeliztünk, majd felmentünk és ellenőriztük, hogy mindent bepakoltunk-e, mindenki nagyon izgatottan várta az indulást.

08:30 Kísérőtanáraink Kaluczki Gyula Kollégiumvezető úr, Kenéz Andrásné Tanárnő és Ignáczy Zsolt Tanár úr eligazítást tartottak, elmondták, hogy mire kell figyelnünk az utazás alatt és felhívták figyelmünket a megfelelő viselkedésre. Ezután mindenki aláírta a balesetvédelmi lapot. Tanár úr kiválasztotta a három Ádámot, hogy hozzák el a hidegélelmet a konyháról. Ekkor elindult mindenki a holmijáért.

09:00 Megérkezett a busz, mindenki bepakolta a holmiját és a névsorolvasás után egyesével felszálltunk a járműre.
09:30 Elindultunk és már Budapest felé tartunk, óránként 80 Km/h sebességgel =). Mindenki elővett magának valami kis ketyerét, könyvet, telefont, zenelejátszót, de volt, aki csak beszélgetett a barátokkal. Nem telt el sok idő, felhajtottunk az autópályára, közben mi beszélgettünk a programokról, hogy milyen jók lesznek. Először azt tervezzük, hogy körbenézünk Pesten, megnézzük a Hősök terét és a Magyar Nemzeti Múzeumot, a Mátyás templomot, majd este elmegyünk az Operettszínházba megnézni a Csárdáskirálynő előadást. Másnapra is jut elég meglepetés, hiszen ellátogatunk a Karácsonyi Vásárba ahol ajándékokat választhatunk a szeretteinknek.
12:31 Megérkeztünk Budapestre, ahol láttunk minden félét. Láttunk luxusautókat, szép épületeket. De olyan dolgokat is láttunk, hogy csak na! A sok Alfa Romeo, Hummer és Ferrari között megpillantottunk egy kétütemes kormányváltós Trabantot, igazi kincs Budapesten az ilyen látvány.
13:52 Kisebb dugó után eljutottunk a Hősök terére, ahol megnézhettük az ország néhány legszebb szobrát. Majd átmentünk a Magyar Nemzeti Múzeumhoz, ahol készítettünk néhány fotót.
14:09 Átmentünk a Mátyás Templomhoz, megnéztük a Halászbástyát, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik a Parlamentre és a Dunára. Találkoztunk turistákkal, készítettünk ott is néhány képet, még egy turista segédkezésével is készítettünk egy nagy csoportképet. Mindezek után e visszamentünk a buszhoz, hogy elinduljunk a szállodába.
16:15 óra körül érkeztünk meg, a szobák átvétele után mindenki átöltözött és elkészülődött a színházlátogatáshoz. Miután megvacsoráztunk, felszálltunk a buszra és elindultunk az előadásra a színházba. Útközben mindenkit lenyűgözött az ünnepi díszbe öltözött esti Budapest látványa. A színházban egy gyönyörű előadást tekinthettünk meg, tele izgalommal, drámával és szenvedéllyel. Mindenkinek nagyon tetszett az előadás.
21:26 Visszatérvén a szállodába mindenki elment lezuhanyozni és utána aludni.
2014.12.20. Szombaton reggel az ébresztés után mindenki összepakolt. Ezek után mindenki megreggelizett és utána indultunk a karácsonyi vásárba.
10:09 Megérkeztünk a vásárba és Tanár úrék elegendő szabadidőt biztosítottak nekünk, hogy nézzünk szét és érezzük jól magunkat. El is indultunk, Stella, Ádám, Gergő, Márk - így négyen mentünk, láttunk sok furcsaságot, érdekességet és még sok mást, csak az árakkal volt egy kis probléma. Nagyon sok horribilis összeg volt, egy kézzel készült sakktábla 54.900 Ft volt.
De, összességében nagyon jó volt a kirándulás, mindenkinek nagyon ajánlanánk, nekünk nagyon tetszett, nagyon kevés alkalommal juthat el az ember ilyen helyekre.
13:50 Elindultunk hazafelé, vagyis a kollégiumba, az úton mindenki kapott egy kérdőívet, amit ki kellett tölteni, hogy mi tetszett, és mi az, ami nem – persze ilyen nem volt. Szerintünk minden nagyon „király” volt, a legközelebbi kiránduláson is ott kell lennünk, nem hagynánk ki egyet sem, a társaság remek volt.